Engagement, gode relationer og viljen til at ville er nogle af nøgleordene i Jason Watts stærke historie om at finde tilbage til livet efter en tragisk ulykke, der kostede ham førligheden. Ved en række velbesøgte arrangementer i hele landet har han netop delt gavmildt ud af sine personlige erfaringer med at arbejde fokuseret på at nå sine mål over for 270 håndværkere inviteret af Outrup Vinduer & Døre.
Det kan indimellem være rart med et lille pusterum fra den travle hverdag og bruge et par timer i godt selskab. Det har 270 håndværkere i hele landet netop fået mulighed for i forbindelse med en række arrangementer, hvor den tidligere racerkører Jason Watt fortalte sin egen, stærke historie om mod og viljestyrke, efter en tragisk ulykke i 1999 gjorde ham lam fra brystet og ned. Outrup Vinduer & Døre har inviteret håndværkerne, og Jason Watts historie nåede ind under huden på de mange fremmødte, fortæller salgschef Jan Kampman:
Livet som racerkører med fart over feltet og benzin i blodet er altid spændende at høre om, men det var tydeligt at mærke, at historien om livet efter ulykken og hvordan Jason Watt har kæmpet sig tilbage, gjorde et stort indtryk. Det sætter jo tingene lidt i perspektiv og giver anledning til at overveje, hvad der egentlig er rigtige problemer. Derudover var Jason Watt med sin baggrund som blandt andet mekaniker helt i øjenhøjde med tømrere, snedkere, glarmestre og øvrige håndværkere. Jan Kampman, salgschef
Outrup Vinduer & Døre har i mere end 20 år inviteret kunder og samarbejdspartnere til forskellige arrangementer, hvor netværk og fælles oplevelser er i fokus. Det giver gode relationer mellem Outrup og både trofaste og nye kunder.
Vi har en lang række loyale kunder, som vi har kendt i rigtig mange år, og hvor den stærke relation og gensidige tillid er i fokus. Jason Watt har også brugt mange år på at opbygge relationer og netværk med mennesker, der tror på ham over længere tid, og som også var der, da ulykken skete. Det understreger, hvor vigtige loyale forbindelser er, både i opgangs- og nedgangstider, siger Jan Kampman og fortsætter:
Vi lægger også stor vægt på at fastholde og udbygge de gode relationer, vi har til vores kunder og bidrage til, at de ligeledes kan pleje og udvide deres netværk til kolleger i branchen – ganske enkelt fordi vi tror på, at det personlige møde er grundlaget for et stærkt og langvarigt samarbejde.